Prekių GRĄŽINIMAS

Visos prekės parduodamos parduotuvėje Baltijos perlas yra kokybiškos, patikrintos ir paženklintos prabomis. Prekės su brangakmeniais turi Lietuvos Prabavimo Rūmų sertifikatus.

Pagal LR įstatymą juvelyriniai gaminiai yra nekeičiami ir negrąžinami. Nepaisant to, visuomet ieškome kompromiso, kad būtų patenkinti Pirkėjo poreikiai.

Tinkamos kokybės prekių grąžinimas

Vartotojas turi teisę nenurodydamas priežasties grąžinti el.parduotuvėje įsigytą kokybišką prekę per 14 dienų (CK 6.22810 str.), išskyrus šio straipsnio 2 d. numatytas išimtis. 

Norint grąžinti prekę:

  • Gaminys turi būti nenešiotas. Galite pasinaudoti 14 dienų periodu tam, kad atidžiau apžiūrėtumėte ar pasimatuotumėte papuošalą ir įsitikintumėte, kad jis Jums tinka. Norint atlikti grąžinimą, prekė privalo būti nenešiota ir su nepažeista eikete. 
  • Gaminys turi būti pradinės išvaizdos ir būklės. Prekė priimama grąžinimui, jei ji nėra pažeista ar modifikuota. Rekomenduojame susipažinti su mūsų patarimais kaip tinkamai prižiūrėti juvelyrinius gaminius.
  • Gaminys turi būti pradinėje pakuotėje, kartu su sertifikatais, etiketėmis ir čekiais.

Siekiame, kad prekių grąžinimas ar keitimas būtų nesudėtingas procesas. Tačiau kai kuriais atvejais, prašymų grąžinti ar apkeisti prekę įvykdymas gali užtrukti. Dažniausiai grąžiname pinigus ar apkeičiame prekę iš karto, bet ne vėliau, nei per 14 dienų nuo gaminio grąžinimo. jei jis atitinka reikalavimus. Tačiau kartais turime siųsti gaminį juvelyro apžiūrai ir tai gali užtrukti. Jeigu Jums reikia daugiau informacijos dėl gaminiui reikalingos apžiūros ir patikros, maloniai prašome su mumis susisiekti el. paštu.

SVARBU: Pagal CK 6.22810 str. 2 d. gaminių, kurie buvo gaminti pagal specialų užsakymą arba modifikuoti pagal kliento reikalavimus, grąžinti negalima.

SVARBU: Juvelyriniai dirbiniai su brangakmeniais keičiami tik kartu su Pirkėjo gautu Lietuvos prabavimo rūmų ekspertizės sertifikatu, nustatačius ar brangakmenis autentiškas.

Prekių, įsigytų internetu, grąžinimas:

Jeigu Jūs užsisakėte prekę internetu ir norite atšaukti savo užsakymą, galite tai padaryti susisiekdami su mumis el.paštu prieš mums išsiunčiant Jūsų užsakymą. Jeigu Jūsų užsakymas jau yra išsiųstas, galite grąžinti prekę per 14 dienų (CK 6.22810). Jei norite grąžinti prekę, prašome:

  • Susisiekti su mumis el. paštu: info@baltijosperlas.lt, informuojant apie priežastį, kodėl norite grąžinti ar apkeisti prekę ir pateikti savo užsakymo numerį, prekės įsigijimo ir gavimo datą, savo vardą ir adresą.
  • Palaukti patvirtinimo, kad Jūsų prašymas atitinka mūsų prekių grąžinimo taisykles prieš išsiunčiant prekę atgal. Tai negarantuoja pinigų grąžinimo ar prekės apkeitimo tol, kol prekės neapžiūrėjome. 
  • Saugiai supakuokite gaminį taip, kad apsaugotumėte jį nuo pažeidimų transportavimo metu. Jei Jums reikia patarimo ar pagalbos, prašome susisiekti. Įdėkite pilną gaminio pakuotę, įskaitant dėžutes, čekius, sertifikatus ir etiketes.
  • Išsaugokite siuntos sekimo numerį

Mes apžiūrėsime Jūsų prekę ir Jums pranešime ar ji atitinka reikalavimus.  Prekės pristatymo ar gražinimo išlaidas padengia pirkėjas. 

Netinkamos kokybės prekių grąžinimas

Aptikę gaminyje broką informuokite mus apie tai telefonu ar elektroniniu paštu. Jeigu gaminys yra brokuotas, taikome prekių grąžinimo procedūrą. Klientas turi galimybę pakeisti į kitą gaminį arba susigrąžinti sumokėtus pinigus.

Garantija suteikiama tik prekėms su gamintojo defektu bet nesuteikiama gaminiams, kuriems padaryta kitokia žala dėl nelaimingo atsitikimo, netinkamo naudojimo, netinkamo elgesio, aplaidumo ar nusidėvėjimo. Jei gaminys sulūžęs, iškrito ar kliba akutė, ar jis kitaip pakitęs ne dėl dėvėjimo priežasčių, toks gaminys laikomas gamykliniu broku, todėl siunčiamas taisyti juvelyrams nemokamai.

Dėmesio! Pardavėjas turi teisę nepriimti atgal juvelyrinių papuošalų jeigu:

  • Prekės turi mechaninių pažeidimų.
  • Prekės buvo paveiktos aukštų temperatūrų ar cheminių medžiagų.
  • Yra matoma techninio remonto pėdsakų, kurį atliko pats pirkėjas ar trečioji šalis.
  • Buvo nesilaikoma juvelyrinių dirbinių dėvėjimo saugumo.
  • Buvo nesilaikoma juvelyrinių dirbinių saugojimo, laikymo saugumo.

Prekes galima pakeisti kitomis, tačiau tuo atveju, jei prekės vertė yra didesnė, nei grąžintos prekės vertė, pirkėjas sumoka kainos skirtumą. Jei pakeistos prekės vertė yra mažesnė, Baltijos perlas grąžina pirkėjui kainų skirtumą

Dirbinių nuotraukos gali nežymiai skirtis nuo realaus vaizdo. Jei gauta prekė atitinka sumokėtą kainą ir pakitimai yra nežymūs, Baltijos perlas neatsako už šias galimas klaidas vaizdinėje medžiagoje.

Pirkėjas, manantis, kad buvo pažeistos jo teisės, turi ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo pažeidimo dienos raštu kreiptis į Pardavėją ir išdėstyti savo reikalavimus. Pardavėjas privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nemokamai išnagrinėti prašymą ir pateikti išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, pagrįstą dokumentais. Jei problemos išspręsti nepavyksta, Pirkėjas turi teisę kreiptis į vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžiantį subjektą (Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt)
• Vartojimo ginčus neteismine tvarka sprendžia Valstybinė vartotojų teisių apsaugos tarnyba, buveinės adresas Vilniaus g. 25, LT-01402 Vilnius, www.vvtat.lt.
 • Prašymus ar skundus pirkėjas gali pateikti elektroninio vartotojų ginčų sprendimo platformoje http://ec.europa.eu/odr/. 

Šios taisyklės nepažeidžia Jūsų vartotojo teisių. Siekiame, kad prekių grąžinimas ir apkeitimas būtų greitas ir nesudėtingas procesas. Jei turite klausimų, prašome kreiptis el.paštu: info@baltijosperlas.lt

Atliekant pirkimo veiksmą parduotuvėje www.baltijosperlas.lt pirkėjas laikomas susipažinęs su grąžinimo taisyklėmis

Shopping Cart
Scroll to Top